№ | Кількість | 11 клас. Навантаження 1,5 години на тиждень. | Кількість | Клас |
п/п | годин | Найменування розділів, тем та навчальних питань | хвилин | ДАТА |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
3 | Розділ I. Збройні Сили України на сучасному етапі | |||
1 | Тема 1. Нормативно-правова база з військових питань. Історія розвитку | |||
українського війська. | ||||
1 | 1 | Урок № 1.1.2. Історія розвитку українського війська. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Основні етапи розвитку українського війська. | 15 | |||
2. Історія військового містецтва українського народу. | 15 | |||
3. Значення історії війська для розбудови сучасних ЗСУ. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 2. Основи міжнародного гуманітарного права. | |||
2 | 1 | Урок № 1.2.1. Особливості ведення воєнних дій з врахуванням норм МГП. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Об'єктивна необхідність урегулювання ведення бойових дій за допомогою МГП. | 10 | |||
2. Заборонені засоби та методи ведення бойвих дій. | 15 | |||
3. Правила застосування норм МГП щодо розпізнавання осіб та об'єктів. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
3 | 1 | Урок № 1.2.2. Міжнародний правовий захист жертв війни. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. МГП про захист жертв війни та цтвільних об'єктів. | 15 | |||
2. Захист жинок та дітей. | 10 | |||
3. Запобігання порушення норм МГП. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Розділ II. Статути Збройних Сил України. | |||
1 | Тема 2. Військова дисципліна. | 11 кл | ||
4 | 1 | Урок № 2.2.1. Військова дисципліна. | ||
Вступ | 5 | |||
1. Військова дисципліна, її суть і значення. | 10 | |||
2. Обов'язки військовослужбовців з дотримання військової дисципліни. | 10 | |||
3. Заохочення та стягнення, що накладають на солдат (матросів), сержантів (старшин). | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
1 | Тема 4. Вартова служба. | |||
5 | 1 | Урок № 2.4.1. Вартова служба. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Призначення вартової служби, визначення варти, чатового, поста. | 10 | |||
2. Обов'язки чатового. | 10 | |||
3. Дії чатового. Порядок застосування зброї. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
4 | Розділ IІІ. Стройова підготовка. | |||
2 | Тема 1. Стройові прийоми і рух без зброї та зі зброєю. | |||
6 | 1 | Урок № 3.1.5. Стройові прийоми зі зброєю. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Стройове положення з автоматом. | 10 | |||
2. Виконання прийомів: "Ремінь послабити (підтягти)", "Автомат на груди", "На ремінь", | 25 | |||
"Зброю за спину", "Покласти зброю", "До зброї", "За зброю". | ||||
Заключення | 5 | |||
7 | 1 | Урок № 3.1.6. Стройові прийоми і рух без зброї та зі зброєю. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування у виконанні стройових прийомів. | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 2. Строї відділення. | |||
8 | 1 | Урок № 3.2.1. Стройові прийоми на місці. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Шикування відділення в розгорнутий і похідний строї. | 10 | |||
2. Розмикання і змикання відділення. | 10 | |||
3. Перешикування відділення з однієї шеренги у дві і навпаки, з розгорнутого строю в похідний. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
9 | 1 | Урок № 3.2.2. Стройові прийоми під час руху. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Рух відділення стройовим і похідним кроком. | 15 | |||
2. Перешикування відділення під час руху з колони по одному в колону по два і навпаки. | 10 | |||
3. Військове вітання відділення на місці і під час руху. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
13 | Розділ IV. Вогнева підготовка. | |||
2 | Тема 1. Стрілецька зброя та поводження з нею. | |||
10 | 1 | Урок № 4.1.5. Прийоми стрільби . | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Положення автоматника під час стрільбиз місця і в русі. | 10 | |||
2. Вибір і зайняття місця для стрільби. | 10 | |||
3. Прийоми стрільби, проведення и припинення стрільби. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
11 | 1 | Урок № 4.1.6. Прийоми стрільби (вогневі тренування). | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування у приготуванні до стрільби. | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
1 | Тема 2. Основи стрільби зі стрелецької зброї. | |||
12 | 1 | Урок № 4.2.2. Правила стрільби. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Спостереження за полем бою, вибір цілі.. | 10 | |||
2. Призначення вихідних установок (вибір прицілу і точки прицілювання). | 10 | |||
3. Спостереження за результатами стрільби, корегування стрільби. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
8 | Тема 3. Ведення вогню з місця по нерухомих цілях і цілях, що з'являються. | |||
13 | 1 | Урок № 4.3.6. Практичне тренування. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
14 | 1 | Урок № 4.3.7. Практичне тренування. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
15 | 1 | Урок № 4.3.8. Практичне тренування. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
16 | 1 | Урок № 4.3.9. Практичне тренування. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
17 | 1 | Урок № 4.3.10. Практичне тренування. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки та автомата. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
18 | 1 | Урок № 4.3.11. Практичне тренування. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівкита автомата . | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
19 | 1 | Урок № 4.3.12. Практичне тренування. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки та автомата. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
20 | 1 | Урок № 4.3.13. Практичне тренування. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і | 5 | |||
точки прицілювання. | ||||
2. Виконання вправи стрільби з пневматичної гвинтівки та автомата. | 25 | |||
3. Удосконалення знань з будови автомата. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 4. Ручні осколкові гранати та поводження з ними. | |||
21 | 1 | Урок № 4.4.1. Загальні відомості про ручні осколкові гранати. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. | 20 | |||
2. Порядок огляду і підготовки гранат до метання. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
22 | 1 | Урок № 4.4.2. Правила поводження з ручними гранатами. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. | 10 | |||
2. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат. | 10 | |||
3. Виконання вправи з метання ручних гранат. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
15 | Розділ V. Тактична підготовка. | |||
2 | Тема 3. Дії солдата в бою у складі бойових груп. | |||
23 | 1 | Урок № 5.3.3. Дії бойовой групи. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Порядок дій у складі бойових груп. | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
24 | 1 | Урок № 5.3.4. Дії бойовой групи. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Порядок дій у складі бойових груп. | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 4. Основи військової топографії. | |||
25 | 1 | Урок № 5.4.5. Суть орієнтування. Поняття про магнітний азимут. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Суть орієнтування на місцевості. Визначення сторін горизонту | 15 | |||
2. Магнітний азимут і його визначення. | 10 | |||
3. Визначення азимута на місцевий предмет і напрямку руху по магнітному азимуту. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
26 | 1 | Урок № 5.4.6. Складання опису місцевості. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Зображення рельєфу способом горизонталей | 15 | |||
2. Визначення висот за топографічною картою. | 10 | |||
3. Визначення зон видимосты. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
10 | Тема 5. Дії солдата в бою у складі механізованого відділення. | НПЗ | ||
27 | 1 | Урок № 5.5.1. Механізоване відділення. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Завдання механізованого відділення. | 10 | |||
2. Озброєння механізованого відділення. | 25 | |||
Заключення | 5 | |||
28 | 3 | Урок № 5.5.2. Дії механізованого відділення в обороні. | НПЗ | |
29 | Вступ | 5 | ||
30 | 1. Дії солтада в обороні. Одержання завдання на оборону. | 20 | ||
2. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування. | 40 | |||
3. Ведення спостереження. | 10 | |||
4. Дії з початком вогневої підготовки, вітбиття атаки танків і піхоти. | 25 | |||
5. Способи боротьби з авіацією противника. | 15 | |||
6. Дії під час застосування зброї масового ураження. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
31 | 3 | Урок № 5.5.3. Дії механізованого відділення у наступі . | НПЗ | |
32 | Вступ | 5 | ||
33 | 1. Дії солтада у наступі. Одержання завдання на наступ. | 20 | ||
2. Похідний і бойовий порядок механізованого відділення. | 25 | |||
3. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно-вибухових та інших інженерних перешкод. | 45 | |||
4. Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням. | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
34 | 3 | Урок № 5.5.4. Дії розвідувального дозору. | НПЗ | |
35 | Вступ | 5 | ||
36 | 1. Поняття про дії розвідувального дозору. | 25 | ||
2. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, | 50 | |||
різних перешкод. | ||||
3. Дії в засаді. | 50 | |||
Заключення | 5 | |||
1 | Тема 6. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу). | |||
37 | 1 | Урок № 5.6.1. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу).* | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини, їх призначення, | 30 | |||
тактико-технічна характеристика. | ||||
2. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії. | 50 | |||
Заключення | 5 | |||
*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою | ||||
призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави. | ||||
11 | Розділ VІ. Прикладна фізична підготовка. | |||
1 | Тема 1. Гімнастика. | |||
38 | Урок № 6.1.2. Гімнастика. | 11 кл | ||
Вступ | 5 | |||
1. Комплексні вправи. | 10 | |||
2. Вправи на перекладині і брусах. | 10 | |||
3. Вправи для розвитку сили. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 2. Прискорене пересування та подолання перешкод. | |||
39 | 1 | Урок № 6.2.2. Біг. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Біг по пересіченої місцевості (до 1500 м). | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
40 | 1 | Урок № 6.2.3. Подолання смуги перешкод. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Тренування в подоланні окремих перешкод. | 15 | |||
2. Подолання єдиної смуги перешкод. | 20 | |||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 4. Прикладні фізичні вправи та елементи видів спорту (національні бойові | |||
мистецтва, гирьовий спорт, атлетична гімнастика). | ||||
41 | 1 | Урок № 6.4.3. Розучування і тренування прийомів зі зброєю. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Підготовка до бою, укол багнетом (ножем) та захист від нападу. | 10 | |||
2. Удар навідліг палкою (ножем) та захист від нападу, удар ножем знизу та захист від нападу, | 15 | |||
3. Захист від погрози пістолетом. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
42 | 1 | Урок № 6.4.4. Атлетичні вправи. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Спеціально-допоміжні вправи з гирями. | 10 | |||
2. Ривок гирі вагою 16 кг. | 10 | |||
3. Комплекси вправ з атлетизму з обтяженням і без обтяжень. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
5 | Розділ VІІ. Основи цивільного захисту. | |||
3 | Тема 3. Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. | |||
43 | 1 | Урок № 7.3.3. Медичні засоби індивідуального захисту. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Аптечка індивідуальна, її склад та порядок використання. | 10 | |||
2. Індивідульний протихімічний пакет та його склад. Порядок обробки шкіри, одягу, взуття. | 15 | |||
3. Пакет перев'язувальний індивідуальний та порядок його використання. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
44 | 1 | Урок № 7.3.4. Засоби колективного захисту. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Інженерні споруди, призначені для укриття і тимчасового захисту людей, їх класифікація, | 20 | |||
обладнання та порядок використання. | ||||
2. Сутність та порядок проведення евакуації населення в районах виникнення надзвичайних | 15 | |||
ситуацій. | ||||
Заключення | 5 | |||
45 | 1 | Урок № 7.3.5. Прилади радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Система спостереження та контролю за радіоактивним, хімічним та бактеріологічним | 10 | |||
зараженням. | ||||
2. Прилади радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю (класифікація, призначення, | 25 | |||
порядок використання). | ||||
Заключення | 5 | |||
2 | Тема 4. Основи рятувальних та інших невідкладних робіт.. | |||
46 | 1 | Урок № 7.4.2. Спеціальна обробка. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Спеціяльна обробка, її призначення. | 10 | |||
2. Поняття про дегазацію, дезактивацію та дезінфекцію. Порядок та способи їх проведення. | 10 | |||
3. Знезаражуючі речовини і розчини. | 10 | |||
4. Особиста гігієна в умовах радіаційного, хімічного та бактеріологічного зараження. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
47 | 1 | Урок № 7.4.3. Санітарна обробка. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Заходи санітарної обробки та порядок їх проведення. | 10 | |||
2. Дії населення під час надзвичайних ситуацій та при проведення рятувальних в осередках | 25 | |||
ураження. | ||||
Заключення | 5 | |||
5 | Розділ VІІІ. Основи медичних знань і допомоги. | |||
1 | Тема 2. Надання домедичної допомоги при кровотечах, пораненнях, переломах та вивихах. | |||
48 | 1 | Урок № 8.2.3. Домедична допомога при переломах та вивихах. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Поняття про переломи кісток і їх ознаки. Види переломів. | 10 | |||
2. Табельні та підручні засоби іммобілізації. Накладання шин з підручного матеріалу при | 15 | |||
переломах. | ||||
3. Правила користування шприц-тюбиком. | 5 | |||
4. Правила транспортування постраждалих при різноманітних ушкодженнях та пораненнях. | 5 | |||
Заключення | 5 | |||
4 | Тема 3. Домедична допомога в умовах бойових дій. | |||
49 | 1 | Урок № 8.3.4. Надання само- та взаємодопомоги в секторі обстрілу. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівок (взаємодопомога). | 20 | |||
2. Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів ( самодопомога). | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
50 | 1 | Урок № 8.3.5. Транспортування ( переміщення) пораненого в сектор укриття двома особами. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Транспортування двома особами в положенні лежачи та стоячи.. | 35 | |||
Заключення | 5 | |||
51 | 1 | Урок № 8.3.6. Допомога в секторі укриття. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Зупинка кровотечі з ран тулуба за допомогою гемостатичних засобив ( само- та взаємодопомога). | 10 | |||
2. Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев'язувальних пакетів ( само- | 5 | |||
та взаємодопомога). | ||||
3. Введення знеболювальних засобів за допомогою шприц-тюбика. . | 10 | |||
4. Накладання джгута на кінцівки. | 10 | |||
Заключення | 5 | |||
52 | 1 | Урок № 8.3.7. Домедична допомога в умовах бойових дій. | НПЗ | |
Вступ | 5 | |||
1. Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок в умовах бойвих дій. | 20 | |||
2. Транспортування пораненого одною та двома особами в положенні лежачи та стоячи. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
1 | Тема 4. Психологічна підготовка до захисту Вітчизни. | |||
53 | 1 | Урок № 8.4.1. Психологічна підготовка до захисту Вітчизни. | 11 кл | |
Вступ | 5 | |||
1. Поняття про психіку військовослужбовця. . | 10 | |||
2. Фактори, які обумовлюють напруження психічної діяльності. | 10 | |||
3. Форми та методи психологічної війни. | 15 | |||
Заключення | 5 | |||
Разом | 53 | |||
Викладач предмету "Захист Вітчизни" полковник запасу = В.Кравченко = |
26.01.15
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар